Saturday, May 14, 2011

kerek punya orang!!

Pessstt... ~
cni ada stu kisahh.. Wa mmg bengang thp gaban g0l0ngan MANUSIA mcm nieh !!
Sumpah xtpu !!
Time 2 aku bru lepas s0lat @surau Tesc0.. Bla da selesai, Dlm k'adaan yg kaluit aku p0wn ter0s kuar.. Bla na t0uch up.. Aku lupa..
C0mpax p0wder t'tgl @surau,, da tuh ! Cangak lg ?! Ter0s pegi surau urh.. Tp mende 2 da xdE ,, muka aku mmg mcm ayam berak kap0q aq time urh.. Duk pk sbentar..~
na bli ke x?? Geram pny pasal ter0ss g bli..
Time duk belek2 c0mpax p0wder ,,t'tbe jewk aku dgr suara 0rg mcm aku familiar jewk,, =='
pERHHH.... ~
skali aku t0leh blkang.. Mmg aku knl.. Cm t0ek t0l... Yg Aku bengang amat tuh bkn ape,, da aku seny0m, die seny0m @aku na tanak jewk.. Da la duk dpn aku time @c0unter cashier.. Sje jewk wt lmbt ,kunun2 belek ubt,macam tutt..
Yg si an0k die plak duk men tr0li.. Naseb xkne aku dEr.. Kne kalu mmg aku bg die qse balek.. Hyper xtif amat !! Xsngka bla da jumpe dunia luar die jdik cengitu.. ADE TEME KESAH ??? Hurm. Xda maknenye.. N0thing t0 being guilty wid0ut s0lid xcuse.. Dis is ME !!

No comments:

Post a Comment